Masz trudne wyzwania? Chcemy ci pomóc. Prawdopodobnie dotarłeś na tę stronę, ponieważ wiesz, że zmiana jest jedyną stałą – szczególnie w dzisiejszych czasach. Będąc Liderem w organizacji, zdajesz sobie sprawę z potrzeby ciągłego rozwoju, aby motywować swoich najlepszych ludzi i odkrywać nowe możliwości dla biznesu. Przecież naprawdę chcesz się wyróżnić i rozwijać swój zespół!
PROGRAMY ROZWOJU PRZYWÓDZTWA
- "The Healing Organizations". A core ethic of Servant Leaders. My, Liderzy szczerze marzymy o zdrowych zespołach i organizacjach. Dlatego podejmujemy się uzdrowienia organizacji i zespołów. Zależy nam na wewnętrznym zdrowiu i dobrostanie naszych ludzi i całej organizacji. Czy jako lider zastanawiasz się jakie są potencjalne psychologiczne, społeczne, zdrowotne ryzyka obecnych stylów życia i pracy, oraz w jaki sposób je minimalizować?
- Wartości - DNA zespołu. Jak komunikować ważne sprawy? Niezależnie od tego czy ważne są cele, zadania, czy zasady, na których ci zależy, potrzebujesz poznać zasady komunikacji opartej na wartościach. To wartości ożywiają i nadają znaczenie celom i zadaniom. Kiedy w obszar twojego przywództwa włączysz świat wartości, odkryjesz dźwignię dla motywacji zespołu. Nauczysz się, jak połączyć wartości zespołu z misją twojej organizacji. Po ukończeniu szkolenia poprowadzisz taki sam warsztat dla swojego zespołu.
- Dynamika rozwoju zespołu. Wiele z obserwowanych modeli zachowań zespołu to mechanizmy, które wpływają na postawy, wyniki i satysfakcję z pracy. Na szczęście, badacze procesów grupowych znają je od wielu lat. Świadomość procesu grupowego w twoim zespole pozwoli ci rozumieć i zarządzać postawami zespołu. Zyskasz możliwość interpretacji zjawisk z perspektywy procesów zachodzących w całej grupie oraz pomiędzy poszczególnymi członkami zespołów. Doświadczysz dynamiki małej grupy w procesach przywództwa. To 16-godzinna psychologia zespołu w praktyce.
PROGRAMY ROZWOJU ZARZĄDZANIA
- Servant Leadership w zarzadzaniu projektami. Skuteczna współpraca w zespole projektowym, może zadecydować o sukcesie bądź porażce Twojego przedsięwzięcia. Jest to szczególnie widoczne w podejściu zwinnym, bazującym na interakcji i otwartej komunikacji. Z tego powodu przywództwo Servant Leadership, jest współcześnie rekomendowane jako najskuteczniejsza metoda pracy w środowisku Agile. Wejdź wspólnie z nami na tę ścieżkę i poznaj sprawdzone metody realizowania projektów.
- Young Voices. Programy rozwoju młodych Liderów. Zabezpiecz przyszłość organizacji poprzez rozwój młodych liderów spójny z długofalowymi celami. Awans młodych menedżerów jest jedną z najbardziej podstawowych i najlepszych inwestycji w przyszłość, jakie firma może podjąć. Opracujemy koncepcję dostosowaną do potrzeb Twojej firmy i przygotowujemy przyszłe pokolenie liderów na ich zadania. „Inwestycja w wiedzę zawsze się opłaca” – Benjamin Franklin.
- Coaching i mentoring w zarządzaniu zespołami. Podczas szkolenia dowiesz się jak podnosić skuteczność i efektywność zespołu poprzez zaplanowane indywidualne i zespołowe działania rozwojowe
CENTRUM KOMPETENCYJNE
Z pewnością już wiesz, że proste i płaskie schematy w organizacjach zmieniają nie tylko strukturę, ale też kierunek rozwoju ludzi w zespołach. Dawniej kariera była utożsamiana głównie z awansem przywódczym; dzisiaj stoimy przed wyzwaniem opracowania atrakcyjnych ścieżek rozwojowych dla zespołów, liderów i specjalistów. Można podsumować to zjawisko metaforą rozwojową: „Rozwój to nieustanna podróż w nowe i fascynujące miejsca... ale bez wsiadania do windy”.
Pisząc o tym, akcentujemy rozumienie rozwoju jako wzrostu w zakresie odpowiedzialności i rozwoju osobistego, włączając postępy w rozwijaniu kompetencji. Ani nowi ludzie w zespołach, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, ani bardzo doświadczeni pracownicy, wnoszący istotny wkład w sukces firmy – nie mogą mieć poczucia „ślepego zaułka” w karierze. Projektujemy dla was krótkie formy edukacyjne, które pomogą zespołom nieustannie rozwijać kompetencje i doskonalić się w potrzebnych im obszarach.
- Legend of Servant Customer Experience - Klienci potrzebują i poszukują nie tylko doskonałej obsługi ale przede wszystkim doświadczeń, które uczynią ich życie lepszym. W Big Call wierzymy, że kultura SERVE na zawsze odmienia oblicze obsługi Klienta, a potwierdzają to międzynarodowe badania.
- Feedforward 360. Jak korzystać z informacji zwrotnej w przypadku udzielania jej kolegom w projekcie, szefowi, zespołom?
- Millenialsi i Pokolenie Z. Jak dobrze komunikować się w różnorodnym pokoleniowo zespole?
- Jak wygłosić i napisać - Expose Szefa lub Expose Lidera Projektu?
- Jak uzgadniać partnerstwo współpracy podczas wspólnych projektów?
- Jak prowadzić dialog motywujący z zespołem?
KULTURA ORGANIZACJI
Jaką chcecie być organizacją dla obecnych i nowych generacji ludzi? Jaki wpływ chcecie po sobie pozostawić? To kluczowe pytania na drodze definiowania kultury waszej organizacji. Z przyjemnością pomożemy wam znaleźć na nie aktualne odpowiedzi.
Chcemy wspierać waszą organizację w poszukiwaniu lub ewolucji przewagi kulturowej. To dla tej przewagi pozostaną z wami utalentowani pracownicy i ważni klienci. Każda kultura organizacji powinna ewoluować w kierunku osiągania lepszych wyników, tworzenia lepszych miejsc pracy dla zespołów i zapewnienia większej satysfakcji klientom.
Opowiecie nam o waszej kulturze, o tym gdzie widzicie wyzwania, które podejmujecie, aby odnosić sukcesy? Diagnozę i badania waszej kultury poprowadzi nasz partner biznesowy. Zaproponujemy rozwiązania odpowiednie dla całej waszej organizacji. Stworzymy razem waszą przewagę kulturową. Jak możemy Wam pomóc?
-
Zarządzanie zorientowane na realizację wartości organizacji i zespołów
-
Stwórz kulturę przyszłości dla organizacji
MENTORING
Czy szukasz regularnego wsparcia? Może potrzebujesz jednorazowej konsultacji? Nasi mentorzy pomogą ci osiągać postępy, począwszy od miejsca, w którym aktualnie jesteś.
Nazywamy siebie mentorami. Nie tylko coachami czy konsultantami. Dlaczego? Różnica polega na tym, że wierzymy w skuteczność zastosowania kilku narzędzi, jednak nie mieszamy ich ze sobą jak „shake”. Stosujemy je naprzemiennie lub procesowo. Na początku, ale i w trakcie procesu, pomożemy określić potrzebne ci rozwiązania: mentoring, coaching, konsulting lub terapię. Kiedy proces się zakończy, zorientujesz się jak holistycznie zadbaliśmy o ciebie jako człowieka. Twój proces mentoringowy może być prowadzony przez więcej niż jedną osobę.
Nasze doświadczenia z ostatnich lat utwierdzają w skuteczności tego podejścia. Mentorzy Big Call to praktycy, eksperci, doświadczeni menedżerowie, przedsiębiorcy, ale też naukowcy, którzy towarzyszą swoim klientom od wielu lat. Skorzystaj z naszej sieci kontaktów, pomożemy ci połączyć się z właściwą osobą.
WIĘCEJ:
- Otrzymasz możliwość wybrania mentora, z którym będziesz współpracował.
- Zaplanujemy dla ciebie minimum 6 spotkań w 21-dniowych interwałach.
- Otrzymasz zestaw narzędzi Big Call, które będą cię wspierać w obszarach twoich potrzeb.
- Z naszym wsparciem uzgodnisz ze sponsorem procesu twoje potrzeby oraz oczekiwany rezultat.
- Przebieg procesu, oraz jego treść będzie objęte całkowitą klauzulą poufności.