Ludzie i wartości

Współpracujemy z ludźmi z pasją uczenia i dowodami na biznesową i społeczną skuteczność.
To praktycy z potwierdzoną w biznesie reputacją. To nietuzinkowi, inspirujący edukatorzy
z autentycznym kodem ServantTrenera w swoim DNA.

Magdalena Kamińska

Founder of Big Call, PCC ICF

Jest założycielem centrum szkoleniowego i doradczego, uczącego przywództwa: Center of Servant Leadership Poland – Big Call. Jest członkiem amerykańskiego centrum na rzecz propagowania idei Servant Leadership.

Sylwia Gazda

Servant Communication Lead

Jestem dziennikarką i prezenterką telewizyjną z 15-letnim doświadczeniem w mediach. Przez kilka lat koordynowałam i prowadziłam autorski program telewizyjny na temat Unii Europejskiej, tworzony przez TVP Wrocław we współpracy z Parlamentem Europejskim i Komisją Europejską.

Artur Guła

Servant Trener. Specjalizacja Przywództwo

Od kilkunastu lat pracuję z zespołami IT, realizując projekty i doradzając firmom w obszarze zwinności. Fascynują mnie zagadnienia związane ze zwinnością, samoorganizacją oraz partnerskim przywództwem zgodnym z duchem Servant Leadership. W 2019 roku wydałem debiutancką książkę „Fascynujący świat...

Aneta Montano

Servant Trener. Specjalizacja Przywództwo

Posiadam ponad dwudziestoletnie doświadczenie na stanowiskach C-Suite w branżach Retail, B&B, Corporate Travel i szkoleniowej. Karierę zawodową rozpoczęłam w Stanach Zjednoczonych, pracując dla Sears, Roebuck & Co. Pełniąc rolę HR Managera w Sears, Roebuck & Co. kierowałam ponad dwustuosobowym...

Alicja Gotowczyc

Servant Trener. Specjalizacja Przywództwo

W dorobku edukacyjnym mam szereg projektów rozwoju kompetencji kadry menadżerskiej, którymi kierowałam i realizowałam dla wielu międzynarodowych firm. Posiadam ponaddwudziestoletnie doświadczenie menadżerskie w międzynarodowych korporacjach ubezpieczeniowych i finansowych. Od 2006 roku aktywnie...

Urszula Głowacka

Diagnoza zespołów Liderzy w Biznesie

Jestem HR-owcem i psychoterapeutą integratywnym. Świetnie rozumiem biznes, w swojej pracy łączę wiedzę psychologiczną z osiąganiem celów biznesowych. Wspieram zespoły poprzez konsultacje, szkolenia, analizy zespołów czy diagnozę stylów zachowań testem MaxieDISC. Od 2002 roku szkolę i prowadzę, z...

Dorota Juszczyk

Servant Trener. Specjalizacja Servant Customer Experience.

Mam za sobą kilkunastoletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach finansowych, w tym w roli menadżera zespołów samoorganizujących. Priorytetem jest dla mnie jakość współpracy z klientem - tym wewnętrznym i zewnętrznym.

Karol Michalak

Servant Trener. Facylitator Przywództwa

Z nowoczesną edukacją jestem związany od kilkunastu lat. Przez ten czas rozwijałem setki zespołów w obszarze przywództwa, sprzedaży i jakości obsługi. Współpracowałem z międzynarodową organizacją gdzie rozwijałem ludzi i procesy jakościowe.

NASZE WARTOŚCI

Hojność
Dobry wpływ
Miłość
Pasja do zmian
Skuteczność
Radość uczenia
Wartości ludzie
  • Be
  • Do
  • Share