Każdy z nas marzy o życiu bogatym w niezwykłe doświadczenia. Kolekcjonujemy chwile i wrażenia, a tymi unikalnymi dzielimy się z najbliższymi i zapamiętujemy je na zawsze. Nasi Klienci również potrzebują i poszukują nie tylko obsługi ale przede wszystkim doświadczeń, które uczynią ich życie lepszym. W Big Call wierzymy, że kultura SERVE na zawsze odmienia oblicze obsługi Klienta, a potwierdzają to międzynarodowe badania.
Wiemy, że koncentracja firm na dostarczaniu niezwykłych doświadczeń Klientom (Customer Experience) ma znaczący wpływ na budowanie marki, a w konsekwencji i dochodowości. W dobie tak licznej konkurencji światowe marki udowadniają, że inwestycja w jakość kontaktu z Klientem to najlepsza inwestycja. W niemal w każdej dziedzinie, to właśnie orientacja na Kliencie jest głównym faktorem w budowaniu przewagi rynkowej. Wierzymy, że podobnie jak japońskie Omotenashi, tak i polska gościnność zakorzeniona jest w genach członków Waszych zespołów. Pomożemy Wam odkryć ten naturalny potencjał i wykorzystać go do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów. Zapraszamy do przebycia z nami wspólnej drogi podczas której zgłębimy zagadnienia związane z budowaniem zaufania, zaangażowania i lojalności klienta, w sposób dotąd Ci nieznany.
UCZESTNICY WARSZTATÓW
- Rozwiną samoświadomość i umiejętności w obszarze kompetencji doradczych tworzących filozofię Servant Customer Experience, Customer Care & Service.
- Zrozumieją jak mogą pogłębiać i utrwalać relacje z Klientami korzystając z filozofii Serve. Dzięki tej metodzie zauważą, że klienci szybciej im ufają i odpowiadają z inicjatywą na proponowane rozwiązania.
- Nauczą się zwinnie balansować pomiędzy wieloma wymiarami Customer Experience: satysfakcją Klienta, osiąganiem wyników i dbaniem o wyższe cele organizacji.
- Odkryją jak mogą kreować swój legendarny Customer Experience, aby przekraczać oczekiwania Klienta.
- Dowiedzą się jaki mają wpływ na pogłębianie życiowej wartości Klienta podczas procesu zakupowego.
- Doświadczą siły zjawiska, którą jest empatyzacja w poznawaniu Klienta.
- Zobaczą, że uczestnictwo w kulturze ciągłego rozwoju i “zmienianie siebie” jest kluczową wartością i kompetencją przyszłości w budowaniu Customer Experience.
ROZWIĄZANIA:
- Pasja i autentyczność w byciu Servant Customer Care. Znaczenie Customer Experience dla rozwoju całej organizacji.
- Czym jest doświadczenie Klienta w metodzie Customer Journey? Poszukiwanie unikalnych szans w maksymalizowaniu pozytywnych doświadczeń Klienta (Touch Pointy w marketingu 4:0).
- Modele i standardy w obsłudze Klienta. Etapy spotkania biznesowego z Klientem.
- Kluczowe kompetencje w Customer Care and Service. Obecność, uważność, partnerstwo i empatyzacja, a orientacja na osiągnięcia.
- Customer Education a Customer Experience.
- Jak świadomie budować zaangażowanie, zaufanie i lojalność Klienta.
- Japońskie Omotenashi a polska gościnność. Kultura naturalnej gościnności w dostarczaniu niezwykłych doświadczeń.
- Przykłady legendarnego Customer Experience na świecie. Jak na bazie filozofii H2H dokonać rewolucji w podejściu do współpracy z Klientem?
- Znaczenie wskaźników mierzących jakość doświadczeń Klienta (NPS, FCR). Marketing szeptany i polecenia w budowaniu trwałych wspomnień.
- Zwiększanie życiowej wartości Klienta w kontakcie człowieka z usługą. Odnajdywanie Value Proposition na każdym z poziomów Customer Care and Customer Service.
- Budowanie wiarygodności marki w trudnych sytuacjach. Komunikacja w procesie reklamacji a zaufanie Klienta.
- Strategie budowania doświadczeń Klienta i rozwoju współpracy wewnętrznej w środowisku Omnichannel.
KTO SKORZYSTA:
- Specjaliści ds. obsługi Klienta, doradcy i opiekunowie klienta. Managerowie, liderzy zespołów, liderzy projektów Customer Experience.
- Czas trwania – 2 dni szkoleniowe, w przypadku modelu „blended learning” nie mniej niż 16 h.
- Wielkość grupy: min. 8 osób max. 12 osób.
- Nasze metody pracy: interaktywne i różnorodne formy edukacyjne, warsztat on-line, elementy team coachingu.
- Jeśli jesteś Liderem Społecznym, możesz wziąć udział w szkoleniu w ramach Programu Stypendyjnego Big Call. Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej.
Historia Zappos to historia najlepszej obsługi klienta na świecie. Zappos słynie z tworzenia „efektu wow” i budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych. Po sieci krążą różne historie o tym, jak obsługa ułatwiła klientowi odnalezienie otwartej pizzerii w okolicy! Nie dziwi nas fakt, że ponad 70% zysków to powracający i lojalni klienci Zappos
PODZIELI SIĘ SWOIM DOŚWIADCZENIEM:
Dorota Juszczyk
Servant Trener. Specjalizacja Servant Customer Experience.
WYBIERZ SPOSÓB UCZENIA:
LIVE
Szkolenie i innymi uczestnikami w sali konferencyjnej.
LIVE ONLINE
Szkolenie indywidualne, decydujesz kiedy i jak długo się uczysz.
ONLINE
Szkolenie indywidualne, decydujesz kiedy i jak długo się uczysz.
OD CZEGO ZACZĄĆ
Skontaktuj się z nami i sprawdź jak nasze
doświadczenie i rozwiązania mogą Ci pomóc.
Magdalena Kamińska
Founder of Big Call, PCC ICF