Magdalena Kamińska
Magdalena Kamińska jest założycielką Center of Servant Leadership Poland. Prowadzi kooperatywę trenerską Big Call, która propaguje ideę Servant Leadership. Projektuje doświadczenia wspierające transformację przywództwa w organizacjach. Pomaga redefiniować przywództwo świadomym organizacjom, progresywnym korporacjom i holokracjom, zwinnym zespołom czy firmom poszukującym nowego modelu pracy.
Ponieważ jest liderką z ponad 20 letnią praktyką w zarządzaniu obszarem sprzedaży, CX, kluczowych klientów, bliskie jest jej środowisko nowoczesnych i samozarządzających się zespołów.
Magdalena jest pionierką Servant Leadershipu w Polsce. Inspiruje przeróżne organizacje do znalezienia nowego, innego stylu pracy. Podpowiada, jak zastosować nowe modele przywództwa w organizacjach. Swoimi doświadczeniami dzieliła się dotychczas na łamach magzynu „Personel Plus”, Nienieodpowiedzialni.pl oraz w wielu podcastach czy audycjach, m.in. w Tok Fm, Chilli Zet, Interia, Wprost Biznes, a także na konferencjiach np. FINSKILLS, Dream Employer.
Pasjonuje się koczowniczym pasterstwem, ideami wolnych i właścicielskich zespołów, legendarną obsługą klienta. Wspiera Servant Leaderki i Leaderów w sferach społecznych. Sama wciąż uczy się bycia Servant Leaderką.
Magdalena o Sobie
"Staram się być adwokatką Servant Leadershipu w Polsce od końca 2013 roku. Wtedy też zaczęłam mówić o przywództwie służebnym w organizacjach społecznych. Odkąd pamiętam, zależało mi na tym, aby ludzie, którym powierzono wpływ, użyli go właściwie i odpowiedzialnie. Dla dobra ludzi i całego świata. Moim zdaniem filozofia Servant Leadership jest taką, której fundamentem jest odpowiedzialność liderów za budowanie zrównoważonego i zdrowego świata. Zależy mi na transformacji polskiego przywództwa w obszarze świadomości, autonomii i zrównoważonego wpływu na otoczenie. Jako Big Call, budujemy zrozumienie przywództwa, które sprawia, że zdrowieją cztery światy: ludzi, ekonomii, technologii i planety. Wierzę, że Servant Liderzy budują świat z myślą o obecnych i przyszłych pokoleniach. Poszukują oni większego celu, angażują się w sprawy, które wydają się im być poza ich zasięgiem. Podejmują odważne decyzje i budują wokół nich sojusze".
Podczas szkoleń pracuję metodami wiodących szkół biznesowego coachingu ICC, CoachWise™, których metody uznawane są za skuteczne narzędzia wspierające biznes ze względu na spójną metodologię i szeroki dobór narzędzi. Od 2001 jako wykształcony psycholog, prowadziłam " po pracy" treningi oparte na dynamice małej grupy (trening oparty na procesie grupowym). Uczyłam się prowadzenia treningów w Laboratorium Psychoedukacji już w 2002 roku. Od 2006 roku, połączyłam pracę w międzynarodowej korporacji z coachingiem, a obecnie posiadam jedną z najwyższych akredytacji w międzynarodowej organizacji - PCC ICF (Professional Certified Coach ICF). Oznacza to, iż przeprowadziłam kilkaset godzin akredytowanego coachingu i team coachingu. Regularnie poddaje swoją pracę superwizji.
Przyłączysz się?