Kolejna ogólnopolska konferencja sektora finansowego " Fin Skills" już za nami! 6 Konferencja sektora finansowego odbyła się pod hasłem: "Wielka rezygnacja czy nowe otwarcie?"
To ogólnopolskie wydarzenie, zgromadziło szerokie grono menadżerów i pracowników sektora finansowego, przedstawicieli organizacji branżowych, środowiska akademickiego i instytucji publicznych. Po raz trzeci spotkaliśmy się ze znakomitymi naukowcami, ekspertami i praktykami rynku w formule online.
Uczestnicy konferencji mogli poznać analizy, wnioski i rekomendacje ważnych postaci sektora, uznanych autorytetów naukowych i renomowanych konsultantów.
Wśród nich: Pan Krzysztof Pietraszkiewicz, Prezes ZBP; prof. dr hab. Grzegorz Kołodko; prof. dr hab. Marian Gorynia, PTE; Irena Pichola, Deloitte; Norbert Jeziolowicz, Komitet ESG, ZBP; Artur Miernik, EY, Magdalena Legęć, Ekspert SRK SF; Przemysław Barbrich, ZBP; Wojciech Tarasiuk, I Wiceprezes Zarządu, KREDOBANK; Oleksandr Geyets, Dyrektor Zarządzający, NCTBP (ukraiński instytut bankowy), Kijów; Yaroslav Omelchuk, Chief Compliance Officer, TASCOMBANK, Ukraina; Andrzej Maciążek, Wiceprezes, Polska Izba Ubezpieczeń; Mariola Szymańska, Animatorka, SRK SF; Magdalena Kamińska, Założycielka Center of Servant Leadership Poland (Big Call).
Jeśli chcesz posłuchać więcej, obejrzyj nagranie naszego szkolenia, które poprowadziliśmy dla uczestników konferencji.
Zapraszamy!
Magdalena Kamińska: "Widząc zadany mi temat wystąpienia, aż się uśmiechnęłam. Pracowałam w bankowości od 2001 roku. Doświadczyłam różnych kultur organizacyjnych i różnego przywództwa. Miałam jednak szczęście trafić do organizacji, której wartościami nie była "nasza krew, pot i łzy" i osiągaliśmy fajne cele będąc dumnymi ze stylu w którym to robimy. Przed tą zmianą zawodową doświadczyłam też 6 lat pracy których nadal wolałabym nie pamiętać. Strach, stres, presja a receptą, była krótka euforia tuż po otrzymaniu prowizji na koniec miesiąca. Wierzę, że przywództwo może i powinno osiągać cele finansowe obiecując satysfakcję, szczęście w pracy, ekscytujące zadania i dużo dobrych emocji w zespole.
Klienci nie potrzebują już doradców klienta ( sami sobie doradzają ) ale szukają szczerych przewodników, Servant Opiekunów, którzy z pasją zadbają o ich przyszłość finansową i nie będą uciekać od odpowiedzialności za wspólny świat. Szukają zrelaksowanych Servant Opiekunów, bez osobistych planów sprzedażowych. Szukają organizacji, której można wierzyć, która jest autentyczna i etyczna i zarządzana przez pokornych ludzi kochających najcenniejsze zasoby które są w organizacji ( i nie są to patenty, pomysły, akcjonariusze, czy oferta) ale LUDZIE. Kiedyś jeden z moich klientów, przenosząc oszczędności całej rodziny do naszych oddziałów powiedział, że zadecydowało o jego decyzji, to że widział jak traktuję zespół na sali "operacyjnej" . Na drugie spotkanie przyszedł z rodziną i blachą ciasta Tiramisu.
Po prostu zaczęłam służyć i przestałam rządzić i nieustanie staram się iść tą ścieżką"