Dorota Juszczyk

Servant Trener. Specjalizacja Servant Customer Experience.
Dorota Juszczyk

Mam za sobą kilkunastoletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach finansowych, w tym w roli menadżera zespołów samoorganizujących. Priorytetem jest dla mnie jakość współpracy z klientem - tym wewnętrznym i zewnętrznym. Zawsze wierzyłam w to, że koncentracja na pozytywnych doświadczeniach klienta, w perspektywie długofalowej przełoży się nie tylko na rosnącą ilość zadowolonych klientów ale również na wzrost wyników finansowych. Z mojego doświadczenia wiem, że inwestycja w jakość pracy, jest inwestycją którą warto podjąć i która się zwraca. Przez wiele lat z rzędu, zespoły które miałam zaszczyt prowadzić, osiągały czołowe wyniki w badaniach tajemniczego klienta, badaniach NPS, a także badaniach mierzących poziom zaangażowania pracowników. Jednocześnie z nawiązką realizowaliśmy zadania sprzedażowe. Aby świadomie i efektywnie współpracować z zespołami które tworzyliśmy, pogłębiałam swoją wiedzę i umiejętności w zakresie psychologii działań menadżerskich, psychologii motywacji oraz coachingu. Na ścieżce zawodowej intuicyjnie towarzyszyła mi Filozofia Servant Leadership. To co było, jest i będzie moją motywacją, to przede wszystkim Człowiek. Wraz z dbałością o jakość pracy z klientami, dbałam równolegle o jakość współpracy z ludźmi. To ważne by rozwój zawodowy i osobisty postępowały równolegle.